Sunday, August 19, 2012

E-reader cosy

I can finally show you the E-reader cosies I have been working on, as they were presents, I did not want to ruin the suprise...
It was my first ever attempt on cable knitting! I had to get used to the cable needle, but after some rows, I fount it actually quite easy! For those of you on Ravelry, this is the pattern I followed: 'celtic-cables-kindle-case'



E-READER HOESJE

Eindelijk kan ik dan nu de E-Reader hoesjes waar ik de laatste tijd mee bezig ben geweest laten zien, ze waren cadeautjes en ik wilde de verrassing niet verpesten...
Het was voor mij voor het eerst dat ik kabels breidde, in het begin moest ik even wennen aan het werken met de kabel naald, maar na een paar toeren vond ik het eigenlijk best makkelijk!
Voor de Ravelry-leden onder ons; dit is het patroon dat ik heb gebruikt: 'celtic-cables-kindle-case'

No comments:

Post a Comment