Sunday, December 14, 2014

Catching up 2: wool matters

Last October the “Breidagen” were held in Zwolle. A little bit disappointed Bart & Francis were not present this time, mum and I still went and… did good business..

Afgelopen oktober werden Breidagen gehouden in Zwolle. Een beetje telerugesteld dat Bart & Francis niet deelnamen, togen mams en ik toch naar Zwolle… en deden goede zaken…



I bought myself 16 colours of stylecraft; I started to crochet a “Lucy Blanket”… inspired by the ripple blanket by Lucy from Attic24.

Zo kocht ik 16 kleuren stylacraft; Ik ben ben begonnen met het haken van een  “Lucy Blanket”, geinspireerd op de ‘ripple blanket’ van Attic24



I also bought two different coils of “limited by Wolcafe” , and two balls of Noro Tayo, of which I, again, started to knit a shawl, this time I am following the "Frangiflutti"pattern of Edith Filzhof


Ook kocht ik twee verschillende klossen “limited by wolcafe” en twee ballen Noro Tayo, waar ik, wederom, een sjaal van aan het breien ben, dit keer wordt het de "Frangiflutti"van Edith Filzhof



3 comments:

  1. mooi hoe dik is stylecraft welke haaknld gebruik je er voor ?

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke kleuren stylecraft heb je gekocht! Ik ben fan van dit merk. Mooie kleuren, grote bollen en het haakt fijn. Bij toeval kwam ik op je blog terecht en ik ga je zeker volgen. Als je het leuk vindt neem ook eens een kijkje op mijn blog. Groetjes, Lotte (friemelentinus.blogspot.nl)

    ReplyDelete
  3. Mooie deken haak je. Van Stylecraft heb ik een grannydeken gehaakt, ook volgens de kleuren van Lucy !
    En Noro is ook één van mijn favorieten, heb bijna mijn entrelac sjaal af, ook van noro garen.
    Groet Margriet

    ReplyDelete