Thursday, March 8, 2012

New project


It was not my intention to start a new project, I had actually told myself not to start any new hooky or knitty project before finishing at least one of the hooky / knitty I have in progress...
But I could not resist...
Last week mum and I went to a yarn shop in our area that held a closing sale. Unfortunate to see another yarnshop closing down, but for us a lucrative way to stock up...

I always wanted to crochet a granny square throw. At the shop I spotted this machine-washable chunky cotton-mix in 'my'colours, so I took the opportunity to buy a heap of skeins against 40% off, to start off a long term project..

Het was niet mijn bedoeling weer aan een nieuw projectje te beginnen. Eigenlijk had ik tegen mezelf gezegd niet met een nieuw haak of brei project te beginnen voor ik minstens een haak / brei projectje af zou hebben.
Maar ik kon het niet weerstaan...
Vorige week zijn mams en ik naar een wolwinkeltje geweest dat opheffingsuitverkoop hield. Jammer dat er weer een wol winkel verdwijnt, maar voor ons een voordelige manier om een voorraadje in te slaan.

Ik wilde altijd al eens een 'granny square' sprei haken. In de winkel zag ik deze machine-wasbare dikke katoen-mix in 'mijn' kleurtjes, dus greep ik mijn kans om een hele berg bollen tegen 40% korting te kopen, om aan een lange termijn project te beginnen..



Someone wants attention:
Iemand wil aandacht:


meow!

1 comment:

  1. Hahaha, die kat, leuk!
    Mooie kleurtjes en inderdaad fijn om goedkooop een voorraadje in te slaan ondanks dat het jammer is van de wolwinkels

    ReplyDelete