Sunday, May 27, 2012

I'm in the garden

The great weather continued all trough this weekend, which was really great as I was off !
So, it was a great opportunity for 'all fresco' dining at the allotment yesterday and today I spent under the umbrella at the roofterrace, accompanied by a good book on my e-reader!

IK BEN IN DE TUIN

Gelukkig hield het lekkere weer dit hele weekend aan, en was ik het hele weekend vrij!
Dus, een goede gelegenheid om buiten te eten in de volkstuin, dat was gisteren en vandaag lekker met een goed boek op de e-reader en onder de parasol op het dakterras!




At home in the greenhouse, the tomatoes are doing great:

Thuis, in de kas doen de tomaten het geweldig:


My favorite spot; the Hosta's and the trellis now almost entirely covered by Ivy and Clematis.

Mijn favoriete hoekje, de Hosta's, de trellis bijna helemaal bedekt met Klimop en Clematis.



I noted that the solitairy bees that I wrote aboute HERE had been busy...

Het viel me op dat de metselbijen bijen waar ik HIER over schreef het druk gehad hebben...




No comments:

Post a Comment